Dinnies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Dinnies.nlDinnies.nl  IndexIndex  Berichten sinds laatste bezoekBerichten sinds laatste bezoek  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  Dinnies HyvesDinnies Hyves  Uitschrijven/AfmeldenUitschrijven/Afmelden  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Welke opleidingen heb jij gedaan?

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 19-08-10

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10wo sep 01, 2010 8:40 pm

Welke opleidingen heb jij gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dinnies.actieforum.com
Rika

Rika


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-09-10
Leeftijd : 56

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10wo sep 01, 2010 9:16 pm

L.h.n.o. ( spinazieacademie). Welke opleidingen heb jij gedaan? Icon_biggrin
En de opleiding voor industrieelschoenmaker, alleen aan die diploma heb ik niks meer, want de schoenenindustrie in Nederland zit op zijn gat. Erg jammer, want het is ontzettend leuk werk om schoenen van het begin tot het eind te kunnen maken. Ik heb 12 jaar op schoenenfabriek Anita gewerkt, en helaas zijn die in 1995 failliet gegaan. Welke opleidingen heb jij gedaan? Icon_sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinker Bell

Tinker Bell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-08-10
Leeftijd : 45

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10wo sep 01, 2010 9:21 pm

Zonde Rika.

Ik heb mbo detailhandel afgerond (parfumerie/drogisterij. Nou doe ik daar in mijn huidige werk helemaal niet mee want ik heb een administratieve baan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rika

Rika


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-09-10
Leeftijd : 56

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10wo sep 01, 2010 9:39 pm

Ja dat vond ik heel erg, ik had het daar reuze goed naar mijn zin. Ze maakte daar alleen damesschoenen, en die konden wij dan voor een prikkie kopen. Ontzettend leuk en gevarieerd werk was het daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinker Bell

Tinker Bell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-08-10
Leeftijd : 45

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10zo sep 05, 2010 3:31 pm

Nou lijkt me ook wel. Tussen de schoenen en ze dan ook nog goedkoop kunnen kopen... welke vrouw wil dat nou niet Welke opleidingen heb jij gedaan? 261291
Terug naar boven Ga naar beneden
Joke

Joke


Aantal berichten : 17
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 58

Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10ma sep 06, 2010 12:42 am

Ik ook de LHNO en dan de kantoor/winkel kant, ook ik niks meer ermee gedaan nadat ik als laatste in de beddenverkoop zat 17 jaar geleden
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Welke opleidingen heb jij gedaan? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Welke opleidingen heb jij gedaan?   Welke opleidingen heb jij gedaan? 01hart10

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Welke opleidingen heb jij gedaan?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dinnies :: Werk & Studie :: Studie-
Ga naar: