Dinnies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Dinnies.nlDinnies.nl  IndexIndex  Berichten sinds laatste bezoekBerichten sinds laatste bezoek  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  Dinnies HyvesDinnies Hyves  Uitschrijven/AfmeldenUitschrijven/Afmelden  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ben er ook

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Rika

Rika


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-09-10
Leeftijd : 56

Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Ben er ook    Ben er ook   01hart10wo sep 01, 2010 6:21 pm

Hajoo,

Mijn naam is Rika ben 43 jaar oud, en ben getrouwd met Egbert.
Ik ben 4 dagen in de week werkzaam op een glasrecyclingsbedrijf.
We hebben als huisdieren 3 papegaaien, die luisteren naar de namen Pippifax, Timmie & Tommie. Buiten hebben we nog 7 ganzen zitten en ja hoor die hebben ook allemaal een naam. Ben er ook   Lol
Joki, Claudien, Suuske, Riekie, Gerdien, Hermien en Gijs. Ben er ook   Icon_biggrin
Mijn grootste hobby is pspen.
Dit was het wel zo'n beetje, zijn er vragen aarzel niet en vraag het hoor. Ben er ook   Icon_biggrin
Terug naar boven Ga naar beneden
betty

betty


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 55

Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben er ook    Ben er ook   01hart10wo sep 01, 2010 6:56 pm

owh wat leuk om te lezen dat jij ook zo'n dierenvriend bent!! Ben er ook   Icon_cat
bij ons hebben de kippetjes ook namen hoor! Ben er ook   Icon_lol Katrien,annie,betsie,en het kuikentje kwekkie!

ik lees bij je hobby's pspen! wat is dat? Ben er ook   Icon_redface
heb je meteen uitgenodigd bij mn vriendenlijstje,ik hoop maar dat ik het goed heb gedaan!! Ben er ook   Icon_smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rika

Rika


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-09-10
Leeftijd : 56

Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben er ook    Ben er ook   01hart10wo sep 01, 2010 8:16 pm

Hoi Betty,

Psp staat voor het progamma Paint Shop Pro, daar ben ik sinds een jaar of 2 mee bezig en is erg verslavend hihi. Ben er ook   Icon_redface
Ik heb een eigen weblog en daar zet ik alle dingetjes die ik maak op. Als je zin hebt neem maar eens een kijkje dan weet je wat het zo ongeveer in houd.
Dit is het adres.
http://www.pspfotobewerkingen.nl/wordpress/
Terug naar boven Ga naar beneden
Tinker Bell

Tinker Bell


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 29-08-10
Leeftijd : 45

Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben er ook    Ben er ook   01hart10wo sep 01, 2010 9:19 pm

Hey Rika, welkom!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rika

Rika


Aantal berichten : 19
Registratiedatum : 01-09-10
Leeftijd : 56

Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben er ook    Ben er ook   01hart10wo sep 01, 2010 9:31 pm

Dank je Claudia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ben er ook   Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ben er ook    Ben er ook   01hart10

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ben er ook
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dinnies :: Algemeen :: Wie ben jij?-
Ga naar: