Dinnies
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
Dinnies.nlDinnies.nl  IndexIndex  Berichten sinds laatste bezoekBerichten sinds laatste bezoek  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  Dinnies HyvesDinnies Hyves  Uitschrijven/AfmeldenUitschrijven/Afmelden  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Informatielijst voor oproepjes

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Admin
Admin
Admin



Aantal berichten : 82
Registratiedatum : 19-08-10

Informatielijst voor oproepjes Empty
BerichtOnderwerp: Informatielijst voor oproepjes   Informatielijst voor oproepjes 01hart10zo aug 29, 2010 8:40 pm

Vul in wat je in wil vullen. Je hoef niet alles van jezelf bloot te geven als je dat niet wil. Vul de dingen in die jij belangrijk vindt. Op die manier heb je de meeste kans dat er iemand reageert waar jij een leuke vriendschap mee op kan bouwen.

Selecteer de lijst en kopieer deze met CTRL C. Maak dan een nieuw topic aan in de categorie van je keuze en plak de lijst daar met CTRL V. Vul vervolgens de lijst in.

Naam:
Leeftijd:
Provincie/Woonplaats/Postcode:

Relatie: ja/nee
Kinderen: ja/nee
Hobby of vrijetijdsbesteding:
Werk of studie:
Sterrenbeeld:
Ik rook: ja/nee
Ik drink: ja/nee
Mijn karakter: (vertel hier hoe je bent, bijvoorbeeld introvert, extrovert, zorgzaam, ijdel, serieus, vrolijk, verlegen, kieskeurig, meegaand, gezellig, denker, doener, eigenwijs, direct, sportief, avontuurlijk, dromer, beslisser enzovoort).
Belangrijk aan een vriendin: (welke eigenschappen zoek je in een vriendin?)
Dit zoek ik in een vriendschap: (wat wil je gaan doen? Bijvoorbeeld koffiedrinken, winkelen, dagje uit, sporten, bioscoop)
Mijn oproep/overige informatie:
Contact opnemen: via een persoonlijke mail op deze site, klik op deze knop onder het bericht:[Je moet geregistreerd en ingelogd zijn om deze afbeelding te kunnen zien.]

Je kan ook je mailadres achterlaten maar bedenk wel dat dit een openbare site is waar iedereen berichtjes kan lezen. Om die reden zullen wij adressen en telefoonnummers ook verwijderen als wij deze zien, maar mocht je deze plaatsen dan blijft dat op eigen verantwoording. Via een PM kan je deze informatie wel uitwisselen. Niemand (ook de admins) kan de inhoud van deze mails bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://dinnies.actieforum.com
 
Informatielijst voor oproepjes
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sporten zorgt voor een vol gevoel
» Ouderavond is een plicht voor ouders...?
» 'Zit in de familie' geen excuus voor overgewicht
» Vrouw doet in bed meer voor minnaar
» Driekwart zwangere vrouwen bang voor miskraam

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Dinnies :: Dinnies gezocht! :: Oproepje plaatsen :: Informatielijst voor oproepjes-
Ga naar: